اقدامات پس از مزوتراپی مو و پوست

در این سایت قرار است بهترینهای پزشکی را به شما معرفی کنیم

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

همانطور که می دانید مزوتراپی روشی برای درمان لکه های پوستی ناشی از زایمان، از بین بردن جای جوش، اسکار، زخم،  بهبود هرچه بیشتر پوست و … درمان ریزش مو، ترمیم موهای آسیب دیده، بهبود سلامت مو، رویش مجدد مو و درمان چربی سر و همچنین از بین بردن شوره سر می باشد. بنابراین این روش نیز مانند هر روش درمانی دیگری نیازمند مراقبت هایی دارد که از جمله مراقبت های پس از مزوتراپی به گفته بهترین دکتر مزوتراپی در ایران شامل موارد زیر می باشد:

  1. بهترین دکتر مزوتراپی در ایران پس از انجام مزوتراپی از شما می خواهد تا برای مدتی رژیم غذایی حاوی پروتئین را مصرف نمایید.
  2. پیش از انجام مزوتراپی بسیار ضروری است که از مصرف مواد کافئین دار جلوگیری به عمل آورید.
  3. بهترین دکتر پوست در ایران به شما توصیه می‌کند تا به مدت 12 ساعت از تماس آب با قسمت پوست سر و یا پوست صورت جلوگیری به عمل آورید.
  4. در زمان خواب از یک یا دو بالش اضافه استفاده کنید.
  5. در برخی مواقع بهترین دکتر مزوتراپی در ایران به شما پیشنهاد می کند تا به منظور کاهش تورم و خونمردگی های پس از مزوتراپی از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  6. در صورتی که مزوتراپی پوست را انجام داده اید، بهترین دکتر مزوتراپی و یا هر شهر دیگری از شما می‌ خواهد تا به مدت یک هفته از پیلینگ و لایه برداری، میکرودرم ابریژن و همچنین بند انداختن خودداری نمایید.
  7. به منظور دستیابی به نتیجه بهتر به شما توصیه می شود تا در روز حداقل شش لیوان آب و مایعات مصرف نمایید.

کلام آخر

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر مزوتراپی در ایران آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد. همچنین در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.